KALİTE POLİTİKAMIZ
Kuruluşumuz bünyesinde yer alan, ürün pazarlama, satış, satış sonrası destek süreçleri ile network ve güvenlik alanında faaliyet gösteren firmamız kalite yönetim sistemi’ni en üst düzeye ulaştırabilmek için aşağıdaki hususlar doğrultusunda kalite politikasını belirlemiştir.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini dinlemek, anlamak ve mümkün mertebe tam olarak karşılayabilme; en uygun ve en ekonomik çözümler üretme çabaları sayesinde müşteri memnuniyetinin devamlılığını sağlamak.
TEKNOLOJİDE ÖNDERLİK
Faaliyet sahalarımızda, yeni yöntemler ve sürekli iyileştirme yaklaşımı ile teknolojide önder konuma gelmek.
ÇALIŞANLARIN KATILIMI
Çalışanlarımızın katılımı ile, dürüstlük ve güven içerisinde Kalite Yönetim Sistemi dokümanlarında belirtilen kurallara uygun şekilde sorumluluk üstlenmek ve etkin katılımını sağlamak. Her alanda Kalite anlayışını yerleştirmek ve yaygınlaştırmak
TEDARİKÇİLERİMİZ İLE BÜTÜNLEŞME
Tedarikçilerimizle istikrar ve güven içerisinde, müşteri memnuniyetine yönelik karar alma, hizmet üretme ve süreçlerimizin daha verimli olmasını sağlamak.
SOSYAL SORUMLULUK
Topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmak; üretim ve istihdam yoluyla ülke ekonomisine katkıda bulunmak.
ÜRÜN VE HİZMETLERİMİZ
İlgili Görüş, Şikayet ve Önerilerileriniz için kalite@destel.com.tr e-posta adresi ile Kalite birimimize ulaşabilirsiniz.”